האזנה לקו הרצאות

כלי עוצמתי לקטילת דחיינות

לכל אחד מאיתנו יש נושאים או ייעדים שהיה רוצה להתקדם בהם או להשיג אותם זה, ברוחניות ובגשמיות. לכל אחד מאיתנו יש מטלות רבות שנדחים מעת לעת עד שיגיע הזמן הנכון לעשות אותם..

תמיד השאלה היא מתי יגיע אותו זמן מיוחל?

ניקח דוגמה קלאסית שרבים יתחברו אליה, שמירה על הבריאות שלנו במאכלים יותר מאוזנים או בפעילות גופנית נצרכת. תמיד יש את הזמן של ‘אחרי החגים’! ואם נשאל את עצמנו למה לא עכשיו? פשוט מאוד, כי בתקופת החגים זה לא הזמן לשמור על הבריאות, אחרי הכל מתארחים, ישנם מאכלים משובחים שחבל להפסיד וגם אין את הזמן לעשות את הפעילות הגופנית.

אחרי החגים מגיע התקופה של חנוכה, מתחילת חשון הסופגניות עולות על דלפקי המאפיות וגם זה לא הזמן, מה גם שחורף כשקר בחוץ זה ממש לא זמן מתאים לדברים האלה ובמיוחד באיזור טו בשבט עם הפירות המסוכרים, והאמת שאח”כ מגיע פורים, ופסח בכלל ושבועות עם מאכלי החלב ובין הזמנים של אב שגם לא בדיוק הזמן המתאים וכך עברה לה שנה נוספת ואחרי החגים אולי נעשה איזה שינוי..

לפניכם כלי עוצמתי שיגרום לכם לעשות שינויים מידיים..

אני קורא לזה: לאו, דווקא!

במקום לומר לעצמנו לא עכשיו או למה עכשיו? לומר דווקא עכשיו! לאמץ את הראש ולחשוב מדוע דווקא עכשיו זה הזמן לעשות את השינוי. להפוך את ה’לא עכשיו’ ל’דווקא עכשיו’! להפוך את הלמה עכשיו? לדווקא עכשיו!

אם נמשיך עם הדוגמה שהבאנו, במקום לומר לא עכשיו או למה לעשות דיאטה לפני או תוך כדי החגים? דווקא עכשיו, כי דווקא בתקופה של החגים אם נשמור על הבריאות כבר מעכשיו, אחרי החגים יהיה לנו יותר קל.. נתחיל ממקום אחר בכלל..

אני ממליץ להשתמש בכלי הזה שנקרא – לאו? דוקא! בכל זמן שנרצה לדחות משהו. צריך להתקשר למישהו שאנחנו דוחים כי אנחנו מסבירים לעצמנו מדוע זה לא זמן מתאים וכן הלאה.. בואו ונחשוב מדוע דווקא עכשיו נעשה את זה וזהו..

זה פגש אותנו לפני החגים כשבאחד מה’מוצאי שבת’ נזכרנו שצריכים להביא לאחת השכנות שיהא תופרת במקצועה, כמה בגדים לתיקון. ביקשתי מאחד מבני הבית שייגש לאותה שכנה, ואז עלתה הטענה שעכשיו זה מוצאי שבת ולא זמן מתאים וממילא היא לא תעבוד במוצ”ש. בקיצור, לא עכשיו!

מיד השתמשנו בכלי שנקרא דווקא עכשיו והעלנו טענה נגדית שהתופרת מאוד תשמח שכבר במוצ”ש היא יודעת שיש לה עבודה והכנסה בשבוע הקרוב, וכך הבגדים נמסרו מיידית ללא דחיות..

באחד הקורסים הצטרף יהודי יקר שהיה בתקופת שידוכים של אחד מילדיו, כמה ימים לפני האירוסין. כששוחחנו בטלפון הראשון הוא גם העלה את הנקודה שעכשיו בתקופה של חתונה זה לא הזמן לעשות שינויים כלכליים ואין את הפניות בראש לזה. ואנחנו חשבנו יחד מדוע דווקא עכשיו זה הזמן המתאים! ואכן בסייעתא דשמיא עצומה בזכות הקורס הוא חסך עשרות ומאות אלפי ש”ח משלב ההתחייבויות ועד החתונה עצמה! (אחת מההרצאות עוסקת בנושא החתונות ומשא ומתן מול מחותנים ותקציב לחתונה)

גם בהתנהלות הכלכלית, אפשר לומר שעכשיו זה לא הזמן לעשות שינויים כלכליים, כי זה זמן מלחמה וצריך להרפות ולהתנהל כפי שההוצאות וטרדות הזמן מכתיבים לנו.

כפי שאנחנו רואים, המלחמה לצערינו מתארכת וגם על זה נאמר דווקא עכשיו! דווקא עכשיו כשאנחנו לפני חורף ארוך, ולחלק מאיתנו ההכנסות גם יורדות, חשוב להתנהל בצורה הרבה יותר מחושבת ולא להיכנס להוצאות מיותרות שלא בהתאם ליכולות האמיתיות שלנו כרגע ובמיוחד לא לסמוך על הכנסות עתידיות, שכן ברגע שהם ייכנו הם יצטרכו לממן גם את אותו חודש וגם את החודשים הקודמים שבנינו עליהם. בקיצור זה גם הזמן לעשות שינוי כלכלי.

תקבעו יעדים, תטפלו בדברים שצריכים טיפול ונדחו מספר פעמים, ותעשו אותם דווקא עכשיו !

דווקא עכשיו נתחזק באמונה וביטחון ועם כל הטרדות מסביבנו נדע להתנתק ולעשות את חובתנו בשעה קשה זו.

במסגרת:

בימים אלו מתוך הימים הלא פשוטים שאנו חווים לקחתי על עצמי משימה – דווקא עכשיו’ והקלטתי קורס מקוצר עם 5 מפגשים ממוקדים עם כלים מדהימים שיביאו אתכם בס”ד לדעת את איך להתנהל נכון ובמיוחד בימים אלו.

לקבלת הקורס ללא עלות שלחו את שמכם ומספר הטלפון שלכם לכתובת המייל info@ygutman.co.il

מיני קורס דיגיטלי קצר וממוקד ללא עלות, שיוביל אתכם בסייעתא דשמיא לצמיחה כלכלית.

ברוגע, בשלווה ובכיף!

בארבעה סרטונים ממוקדים, הרב ישראל גוטמן, מאסטר לכלכלת המשפחה ויו”ר גוטפלוס, מעניק לכם ארגז כלים מעשי ועוצמתי לניהול כלכלת הבית בצורה נכונה, בלי להרגיש שאתם מוותרים על משהו
ובלי דקדוקי עניות.

השליחות שלי
להביא אותך להצלחה!